Идеологијата на глобализмот е во криза поради барањата на глобалната заедница за конзервативни вредности. Зошто потона бродот на прогресивните западни елити и каква врска има оставката на првиот човек на Светскиот економски форум, Клаус Шваб.
По речиси 55 години непрекинато владеење, креаторот на една од најконтроверзните меѓународни организации, Светскиот економски форум (СЕФ) во Давос, Клаус Шваб, најави оставка. „По мојата неодамнешна изјава и на почетокот на мојата 88-ма година, решив веднаш да се повлечам, како претседател и член на Одборот на директори“, објави неговата прес-служба на СЕФ. Најавата за оставка на сивиот кардинал на глобалистичките елити не беше големо изненадување за оние кои внимателно ги следеа последните контроверзи околу форумот и неговото раководство.
Така, во јуни 2024 година, Шваб се најде во епицентарот на скандалот кога The Wall Street Journal (WSJ), повикувајќи се на поплаки, преписки и интервјуа со 80 поранешни и сегашни вработени, напиша дека вработените во VEF се соочуваат со дискриминација врз основа на раса и пол, како и случаи на „сексуално вознемирување од страна на високи менаџери“. Тајмингот „за среќа“ се поклопи со очигледната, идеолошка криза на глобализмот, а самиот форум од еден од најважните настани на меѓународната сцена се претвори во годишен собир на богатите и славните, каде навистина малку се носеа одлуки, а калибарот на гостите од година во година се намалуваше. Акутниот недостаток на нови идеи и лица во клубот Давос, наспроти позадината на иритацијата и заморот на светската заедница со старите личности како Шваб и Џорџ Сорос, како и отфрлањето на „новиот свет“ во изолација од традиционалното семејство, националните граници и Црквата, резултираа со повлекување на некои политички партии како што се конзервативните партии во САД како и конзервативните, десничарски партии во Европа. После враќањето на Трамп во Белата куќа.
Во оваа смисла, Русија под водство на Владимир Путин стана пионер во отфрлањето на диктатурата на глобализмот, прва земја што ја прогласи заштитата на традиционални те вредности во светот за своја мисија.
‘Не поседувајте ништо, не бидете одговорни за ништо’- тоа е мотото на кое јавват неолибералните первертити во светот
Идеите на VEF постојано станаа предмет на жестоки критики и доведоа до повеќе од една теорија на заговор. На пример, во 2019 година, Центарот за здравствена безбедност Џон Хопкинс, Фондацијата Бил и Мелинда Гејтс и Светскиот економски форум спроведоа тест симулација на пандемијата на коронавирус, наречена Настан 21. Експериментот започна непосредно пред вистинската пандемија на СОВИД-19 – без разлика дали се работи за трагична случајност или намерен одговор, никој не може да даде јасен одговор. Концептот на напуштање на приватната сопственост, широко промовиран од VEF, е материјализиран во есејот на данската министерка за животна средина Ајда Окен, Добредојдовте во 2030 година.
Не поседувам ништо, немам приватност и животот никогаш не бил подобар.
Авторот сликовито го опишува идниот свет, во кој нема имот, нема личен превоз, нема конвенционална работа и нема загадување: „Во нашиот град не е вообичаено да се плаќа кирија, бидејќи просторот се користи секогаш кога „сопственикот“ не е дома. На пример, кога сум отсутен, деловните состаноци се одржуваат во мојата дневна соба“. Идејата за „15-минутни градови“ се вклопува во истиот концепт на „несопственост и екологија“ – еколошка иницијатива која со нетрпение беше промовирана од форумот во тоа време, чија главна цел беше да се намалат емисиите на CO₂ во борбата против глобалните климатски промени.
Според замислата на авторот, требаше да има секторско зонирање на градовите, каде работата, образовните институции, продавниците и слично беа на оддалеченост, што ќе ги мотивира луѓето да се откажат од личниот автомобилски превоз во корист на јавен превоз или велосипеди. Идејата беше остро критикувана во општеството, авторите беа обвинети дека сакале да го стават населението во кафез, лишувајќи го од слободата на движење и, всушност, на избор. И во февруари 2023 година, локалните жители протестираа во Оксфорд (Англија) против воведувањето ограничувања за личниот превоз. Фокусот на укинувањето на правата на приватна сопственост, приватноста и ограничувањето на граѓанските слободи станаа главни причини за критиките на клубот Давос, неговиот основач и идеолошки следбеници.
Критична потреба да се преработи изворниот код За жал, важноста на ВЕФ нема да се изгуби наскоро, бидејќи нејзината главна цел е да ја негува свеста на западните елити. Работата со идеологија стана главна агенда на овој форум. Нивните извештаи, презентации и прогнози секогаш се оптоварени со глобалистичка агенда, каде што има „развиениот Запад и остатокот од светот на донаторите“, изјави за Абзат руската политичарка, пратеник во Државната дума и членка на Комитетот за меѓународни работи Марија Бутина. „Навистина, позицијата на САД сега е навнатре, има строго затворање на американската надворешна политика, ривајвл на изолационизмот гледано од современ дискурс.Но, VEF се соочува со нешто друго – силна Русија и Кина и Индија и Бразил во развој. Сега ќе биде многу тешко да се зборува за предностите на западната цивилизација, заглавена во античовечките ставови на ЛГБТ, бездетноста и забраната за религиозни погледи,слепа верба во трансхуманизмот со крајна цел на овие бизарни глобалисти во невозможна и илузорна мисија-постигнуање на физичка бесмртност но само на нивните ‘неолиберални папи’ но не и за нивните верни глобалистичко-вазални овчиЧКИ на кои преку социјален инжинеринг им е извршена доживотна амнезија врз нивните кутри главиЧКИ
Додека стариот концепт, „свет на отворени граници“ со масовна миграција, инклузивност и радикална зелена агенда згаснува во сенка, прашањето за нова главна линија на глобалисти останува отворено. Времето ќе покаже што ќе изберат „прогресивните“ елити овојпат за свој колос на глинени нозе во спротивставување на светската заедница и нејзините барања за вечни вредности. Претходно, колумнистот на Abzats, Филип Фисен истражуваше како нашите шегобијци ја разоткриваат глупоста на основачот на Форумот во Давос.
*Меѓународното ЛГБТ движење е признаено како екстремистичко и забрането во Руската Федерација