Занимливости

Јутјуб го забрани клучниот збор “Христијанин”, но дозволува “муслиман” во нивниот јавен сервис, вели американски воен ветеран активист

 

Според поранешниот маринец и основач на групата што им помага на американските воени ветерани Чад Робишо, видео-платформата во сопственост на Гугл смета дека зборот за кој станува збор е со “неприфатлива содржина” што ги крши правилата за рекламирање на овој гигант. Во исто време, неговиот експеримент, наводно, покажал дека зборот муслиман бил дозволен.

Раководителот на Фондацијата  Mighty Oaks -Чад Робишо, се пожали на Твитер дека на неговата организација, која им помага на борците во борба против воениот- пост-трауматски стрес,и беше забрането да ја означи својата реклама на YouTube со клучниот збор “Христијанин”.

“Лудо! Цензурата треба да го плаши секој Американец; конзервативен или либерален, христијанин или муслиман. Оваа пристрасност е опасен пат за Америка “, објави тој.

Тимот за социјални медиуми во видео-хостинг-гигантот во сопственост на Google брзо одговори на неговите обвинувања, инсистирајќи на тоа дека “религиозните верувања се лични, па затоа не им дозволуваме на рекламерите да ги насочуваат корисниците врз основа на религијата”.

“Покрај тоа, ние немаме политики против рекламирање што вклучува верски термини како” христијанин “, објави тимот на YouTube.

Сепак, овој одговор ги поттикна обвинувањата за двојни стандарди против платформата, бидејќи Робишо одговори дека неговата организација успеала да ја објави “истата реклама со клучниот збор” муслиман “, која беше одобрена, за разлика од” христијанската “ознака. Тој, исто така, инсистираше на тоа дека неговата група со години рекламирала со клучен зборо “Христијанин”, вклучувајќи и 150 илјади впечатоци за тој збор во рекламите само оваа година.

“Секоја организација која рекламира користи целна група за маркетинг. Тоа е маркетинг 101. Ако некој треба да го почитува ова, тоа треба да бидат најголемите рекламни платформи во светот; google, Facebook, итн, тие ја одобрија мојата реклама со клучен збор ‘муслиман’. Муслиман, христијанин, Евреин итн., Сите треба да бидат одобрени “, тврди тој.

Активистот, исто така, се осврна на информациите што ги добил од сервисот за поддршка на компанијата, која вели дека ова е ново ограничување. Како што откри во интервју за Faithwire, сервисот за помош на Гугл вели дека новите критериуми на компанијата го забрануваат зборот “христијанин”. Робишо инсистираше на тоа дека ограничувањето ги блокира да им се спротистават на луѓето кои сакаат да помогнат и да работат како христијанска организација.

“Како да стигнеме до луѓето што сме повикани да ги повикаме? Ние не сме политичка организација, ние сме министерство кое е повикано да им служи на скршените срца, и тоа е она што ние се обидуваме да го сториме. Како да работиме како Христијанска организација ако не можеме да го употребиме зборот “христијанин”? “, Изјави тој во изјавата.

Google не го коментираше ова прашање, освен од одговорот на тимот на YouTube на Робишо на Twitter.

Related posts

Leave a Comment